Δευτέρα, 1 Δεκεμβρίου 2014

To Google AdWords είναι ο πιο άμεσος και αποδοτικός τρόπος διαφήμισης στο χώρο του διαδικτύου. Μέσω αυτού μπορούμε να διαφημίσουμε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας στους χρήστες του internet και να φέρουμε νέους πελάτες στην εταιρεία μας. Το πιο σημαντικό είναι ότι η διαφήμιση μας εμφανίζεται στους καταναλωτές ακριβώς την στιγμή που αυτοί αναζητούν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρουμε.

Αναλόγως το είδος της καμπάνιας που θα επιλέξουμε, η διαφήμιση μας μπορεί να προβάλλεται στις σελίδες αποτελεσμάτων της Google ή στο δίκτυο συνεργαζόμενων ιστοσελίδων. Από το είδος της καμπάνιας που εκτελούμε εξαρτάται και η χρέωση, η οποία μπορεί να είναι για κλικ, για εμφανίσεις ή μετατροπές.

Η απλότητα με την οποία πολλοί προσεγγίζουν το Google AdWords οδηγεί συνήθως σε χαμηλές αποδόσεις και σπατάλη χρημάτων.

Ο ΣΩΣΤΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ

Για να έχουμε τα βέλτιστα οφέλη με το μικρότερο δυνατό κόστος θα πρέπει να ακολουθήσουμε τα εξής βήματα:

1. Στόχευση

Πριν ξεκινήσουμε πρέπει να καθορίσουμε τον στόχο που θα έχει η καμπάνια μας (τι θέλουμε να πετύχουμε) και το κοινό στο οποίο θα απευθύνεται.

2. Έρευνα

Το επόμενο βήμα είναι η έρευνα για τις λέξεις κλειδιά και τον ανταγωνισμό. Τα αποτελέσματα μιας σωστής έρευνας θα μας βοηθήσουν στο να επιλέξουμε τα κατάλληλα keyword, τα οποία θα φέρουν επιτυχημένες επισκέψεις στην ιστοσελίδα μας.

3. Σχεδιασμός & σύνταξη

Ο σχεδιασμός της καμπάνιας είναι πολύ σημαντικό κομμάτι καθώς στο σημείο αυτό στήνουμε την καμπάνια μας, συντάσσουμε το κείμενο, προετοιμάζουμε και ορίζουμε τα landing pages, τις σελίδες δηλαδή όπου οδηγούνται οι επισκέπτες κλικάροντας την διαφήμιση μας.

4. Παρακολούθηση & βελτιστοποίηση

Ένα σύνηθες λάθος που κάνουν πολλοί είναι να δημοσιεύουν μια καμπάνια και έπειτα να θεωρούν πως η δουλεία τους τελείωσε. Για να είναι αποδοτική και κερδοφόρα μια καμπάνια, θέλει συνεχή παρακολούθηση και βελτίωση, σύμφωνα με την ανταπόκριση του κοινού.

Η ΠΡΟΚΛΗΣΗ.

Το σίγουρο είναι ότι με το Google AdWords θα προσελκύσουμε κόσμο στην ιστοσελίδα μας, η πρόκληση είναι να μετατρέπουμε τους επισκέπτες σε πελάτες. 

Εξοικονομήστε χρήματα και αυξήστε την κερδοφορία σας αναθέτοντας την διαχείριση της διαφημιστικής σας καμπάνιας σε επαγγελματίες.

Στην Hello σε κάθε καμπάνια που αναλαμβάνουμε, δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση στο Quality Score και στοχεύουμε πάντα στην μεγαλύτερη απόδοση με το χαμηλότερο κόστος.

Επικοινωνήστε μαζί μας και δείτε άμεσα τα αποτελέσματα της επιτυχημένη Google AdWords καμπάνια σας.

share :