Τετάρτη, 8 Απριλίου 2015

Το λογότυπο είναι το κύριο κομμάτι της εταιρικής ταυτότητας καθώς αποτελεί το σήμα κατατεθέν της επιχείρησής σας, με στόχο να την κάνει αναγνωρίσιμη. Ο σχεδιασμός και η επιλογή λογοτύπου είναι από τα πιο κρίσιμα σημεία διότι δημιουργεί την πρώτη εντύπωση στο κοινό (εν δυνάμει πελάτες) και μας ακολουθεί πάντα και παντού. Καθώς αποτελεί το πρώτο δείγμα επαγγελματισμού, επηρεάζει την αντίληψη που έχουν οι πελάτες για την εταιρεία μας και διαμορφώνει τα συναισθήματα και την άποψή τους.

Επιτυχημένο θεωρείτε ένα λογότυπο όταν εκφράζει πλήρως την προσωπικότητα της εταιρείας και την διακρίνει από τους ανταγωνιστές της.

Ένα σωστά σχεδιασμένο λογότυπο αυξάνει την αναγνωρισιμότητα, ισχυροποιεί τους δεσμούς με το κοινό μας και εδραιώνει την θέση μας στην αγορά.

Ποια είναι τα απαραίτητα συστατικά ενός επιτυχημένου λογοτύπου;

Θα πρέπει,

  • να μας δίνει ταυτότητα με την οποία θα είναι εύκολα αντιληπτό το είδος της επιχείρησης μας.
  • να συνδέεται με την φιλοσοφία & τον χαρακτήρα της επιχείρησης μας
  • να αντιπροσωπεύει το κύρος, το ύφος, την αξιοπιστία μας
  • να είναι άμεσα αναγνωρίσιμο ώστε να κρατά χαραγμένο στο μυαλό των πελατών την επιχείρηση μας
  • να είναι φρέσκο, καθαρό, με τα σωστά χρώματα
  • να συνοδεύεται από σήμα που θα μπορεί να αποτυπωθεί σε κάθε μορφή οπτικής επικοινωνίας
  • να είναι διαχρονικό
  • να συνεχίζει την «επικοινωνία» με τους πελάτες, να περνάει δηλαδή το μήνυμα που θέλουμε ακόμα και όταν εμείς δεν είμαστε παρόντες.

Ορισμένοι πιστεύουν ότι ο σχεδιασμός λογοτύπου είναι απλή υπόθεση και θεωρούν πως ένα έτοιμο σήμα και το όνομα της επιχείρησης είναι αρκετά. Στην πραγματικότητα είναι πολλά περισσότερα από αυτό. Ο designer πρέπει να κατανοήσει την κουλτούρα της εκάστοτε εταιρείας, να εκφράσει την προσωπικότητα της, να προκαλέσει τα σωστά συναισθήματα στο κοινό χρησιμοποιώντας τα κατάλληλα χρώματα και γραμματοσειρές και να σχεδιάσει ένα λογότυπο που θα επικοινωνεί το μήνυμα της επιχείρησης.

Στην hello πιστεύουμε ότι είναι σημαντικό να είμαστε ενημερωμένοι σχετικά με τις τάσεις στον σχεδιασμό (design), είναι όμως σημαντικότερο να μένουμε πιστοί στην μοναδικότητα και την προσωπικότητα της κάθε εταιρείας – επιχείρησης.

Εάν συμφωνείτε δεν έχετε παρά να επικοινωνήσετε μαζί μας.

share :